Vanaf 2025 bevragen wij onze patiënten naar hun ervaringen met de enquête van het Vlaamse Patiëntenplatform en het VIKZ. Dit doen we jaarlijks tijdens 2 periodes van 8 weken. In die periodes krijgt elke patiënt die vertrekt op een afdeling een vragenlijst. Daarnaast organiseren we ook met elke afdeling één of meer gesprekken met patiënten over hoe zij kijken naar onze werking. Zowel uit de bevraging als uit de gesprekken halen we steeds interessante informatie om onze organisatie verder te ontwikkelen.
Ben je patiënt van UPC Duffel? Ga je met ontslag? Is dit buiten de twee meetperiodes (maart-april, oktober-november) en wil je toch graag feedback geven? Dan kan dat via het formulier hieronder. Je antwoorden komen rechtstreeks in de mailbox van onze cel Kwaliteit. Zij nemen dan verder contact op met de afdeling.
Feedbackformulier
Wil je een klacht indienen? Dan verwijzen je door naar de onafhankelijke ombuds die samen met jou en de afdeling zal zoeken naar een oplossing.